dinsdag 20 maart 2012

wispelturig (facelift fase 2)

tja, nog maar eens wat aangepast. Dan toch nog een foto gevonden die ik wel bruikbaar vond. Van een naaikamer en twee machines die niet meer in gebruik zijn, maar dat doet er niet echt toe. Misschien kies ik binnenkort nog wel eens voor iets anders. Ik weet het, marketingmensen zouden mij dit geweldig afraden, om de haverklap je huisstijl veranderen, dat doe je niet. Maar ik doe vast wel meer dingen die marketing- en andere slimme mensen niet meteen zouden toejuichen en daar blijk niet echt veel last van te hebben.

4 opmerkingen:

  1. herkenbaar :-)
    't is bij mij nu efkes geleden, maar ja, af en toe is dat gewoon nodig he, zo'n blogfacelift :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lap, ik heb facelift 1 gemist en ben wel heel curieus.
    Wacht tot het aarbeienseizoen jongske, en gaat in een heel bad vol aardbeien liggen of maak er een pruik van. Beetje fotoshoppen tot uw achtergrond spikwit en uw rood heel vurig staat, en dat wordt gegarandeerd een hit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moehahaha Kelly, dat aardbeienbad houden we in het achterhoofd :-)

    BeantwoordenVerwijderen