maandag 16 mei 2011

Intergalactisch puffen

Héét in het depot, héét! Donderdag was dat. Toen was het zelfs buiten al lang niet meer heet. Maar dus wel in het depot, dat nu even in een oud schoolgebouw aan de Kapucijnenvoer huist. Ondanks de hitte in de zaal was ik toch blij dat ik daar was, want de Intergalactic Lovers waren daar ook en gaven een geweldig optreden. Ze hadden het ook warm pertang. Fijn optreden, echt leuke muziek, dienons aan vanalles deed denken, zoals PJ Harvey. Which is nice. Waar het mij ook aan deed denken is Munchhausen by Proxy, de fictieve band uit de onvolprezen film "Yes Man", met de onvolprezen Zooey Deschanel. Nog niemand tegengekomen die deze song even goed vindt als ik. Maar ik word er instant goedgezind van, dus of u het nu leuk vindt of niet: ik ga u het clipje toch in de maag splitsen. U doet er natuurlijk mee wat u wil.



1 opmerking: